Blogger Templates

Followers

Thursday, September 20, 2012

Cengkung + Jahat?

-Sebelum nak buat tanggapan sendiri pasal tajuk post ni, meh aku explen.....
-Semalam aku dapat tahu dari Ibu aku tang aku dan 'kekurusan' aku ni.... Time aku balik bercuti kat Sandakan raya baru-baru ni, ada orang mengatakan bahawa (kenapa ayat aku ni skema plak tetibe?) "Ijang nampak jahat pulak kalau kurus"....
Ni org Sabah cakap la.. Maksudnya aku nmpk x sesuai la nampak muka cengkung.... Nampak cam sakit.... But i love being dis way.....! Aku xnak mcm dulu lagik da.... Skrg hampir semua baju aku boleh beli+ boleh pakai dengan senang hati (sori kalau statement ni ada nyentap hati sesapa.. aku merujuk kepada diri aku sendiri)....
-Kang kalau berisi, org kata berisi... kalau aku kecik skit, org kata x sesuai.... mmg susah nak tutup mulut org.....

cengkung pun xdalaa tahap cm alien ni kan?

atau mr gollum nie? kan ? kan? (so, selagi muka aku x cengkung mcm dua spesis ni, aku anggap diri aku masih di tahap ok)

No comments: