Blogger Templates

Followers

Wednesday, May 2, 2012

PWTC2012 : AinMaisarah

Buku yang tegak tuh, baru beli... Tajuk sama, cerita sama, tapi cover dah diubah....  ;-)

 
My whole collection of Ain Maisarah..... rasanya da LENGKAP, insyaAllah....
Zoom in tajuk2 novel yang ditulis Ain Maisarah...

Ni siri novel comel.... Ada 16 kesemuanya....

My 1st novel, dan juga 1st time jumpa Ain Maisarah..
-Hai peeps..... Seperti yang sesetengah orang tahu, sekarang ni berlangsungnya Pesta Buku Antarabangsa bertempat di PWTC.....  Bermula dari 27 April sehingga 6 Mei 2012...
-Kebetulan shift aku untuk jaga pameran Jabatan Penerangan Malaysia ialah 29 April dan 1 Mei... Dua2 hari cuti dan kena shift petang (2ptg-10mlm)... Jadi, hari pertama aku drive ke  Sungai Besi dan terus naik LRT sampai ke stesen PWTC.... Hari kedua aku dengan Yuni... Tapi kali ni kami ke ERL putrajaya, parking kereta disitu.. Naik ERL dari Putrajaya dan berhenti di Bandar Tasik Selatan.  Lepas tu jalan kaki ke stesen LRT naik pula tren ke PWTC....  Auni dan Auji? Dua2 hantar ke pengasuh.  Terpaksalah minta tolong sebab ini ja peluang aku nak pergi ke pameran... Kalau takda duty, malaslah nak bersesak2 dalam public transport.
-And tujuan utama aku sudah tentu pasal nak beli novel terbaru Ain Maisarah, peberet novelis aku.... Dua hari aku duty kat PWTC, dua hari itulah jugak aku ke booth Kedai Pink AinMaisarah... Dan puas hati sebab dapat jumpa dengan dia face to face and dapat borak even kejap... KEJAP tuh sebab aku kena bertugas jaga pameran juga dan sebab kedua kesian tengok muka adik-adik yang Q panjang untuk jumpa Ain....
-Gambar with AinMaisarah? Tunggu,,,, Next entri ya...


No comments: