Blogger Templates

Followers

Friday, April 13, 2012

STRESS? no im not, but dont push me!

-Yes, now i am really really really bz doing my BRT 2011/2012, eh nama penuhnya Buku Rasmi Tahunan 2011/2012.... deadline sapos to be april, but seems buku ni melibatkan kesemua kementerian, and still ada input yang xcomplete lagik, so, aku rasa smpi Mei gak buku ni baru settle....
-Nak kata aku stress xdala... But 1 ja aku mintak, jangan push aku buat kerja sbb aku mmg tgh buat kerja... Nak makesure xda silap, nak carik gambar, nak update info, nak taip bahan yang berjela panjang nie, bukan amik masa dua hari.....! Aku kadang2 malas nak gi toilet pasal nak siapkan kerja nie...
-Aku pun kalau boleh nak siapkan buku nie and start plak BRT 2012/2013 secepat mungkin... Trasa cm xsabar nak buat folder baru and start a new project....
-But like i said just now, jgn push me.... ni x, benda aku asek dengar,"buku ni kene siap bulan april ni tau!".... "buku ni kene siap cepat tau!"... Adei, kalau telinga+jiwa aku boleh bercakap, dorg da boleh luahkan perasaan da....
-But alhamdulillah Datin dah suruh carik 'waris' untuk menggantikan aku for BRT 2013/2014 nanti.... And the calon dah ada dalam kepala... Just wait and see... Sendiri boleh rasa la cmna nak handle kementerian2 lain yang sangat susah di contact, camna nak cari gambar, camna nak itu ini..... No, its not about revenge what so ever, but aku nak share pengalaman ni kat dorg.... Jgn banyak cakap itu ini senang kalau xtau.... Thats all...
-Ok, ok.. aku stop dulu.. Ni pun stop rehat mata kejap.. Berpinar mata aku baca laporan bank negara nie... kalau dua pages xpe gak, ni 10pages dgn tulisan yang alahai sangat comel... Ok chiow!!!

No comments: