Blogger Templates

Followers

Tuesday, July 5, 2011

I love fridge magnet....


-Yup, aku peminat no.1 fridge magnet... Ni ja yang tinggal sebab dulu ada ja fridge magnet aku yang jatuh hancur berderai....

-Mangsa2nya akak2 aku sebab dorg slalu travelling... Aku slalu pesan, jgn beli brg lain, beli fridge magnet ja... Kalau xda fridge magnet, xpayah beli apa2....

-Bestfren aku yang tau aku suka benda alah ni mmg akan belikan aku fridge magnet and slalunya Ezanti, member aku time kat unit aduan dulu yang rajin belikan aku fridge magnet nie....

-Ada 1 tempat kat central market yang jual semuanya fridge magnet.. Syurga Fridge Magnet!! Ehheeh.. of course harga quite mahal sket, tapi bila beli berbaloi sgt... Tapi skrg ni da nak dekat 3tahun rasanya aku x gi sana... Elok gak, kalau x, sure akan berlaku pertumpahan RM.... ahahaha...

K, aku chiow dulu.. Tata

2 comments:

eja mizie said...

jang peti ais ko cm aku serabut ngan fridge magnet ahahha...leh la kita tukar2 fridge magnet pasnih..aku rajin gak travel...dah habis kc kwn2 f.magnet..br bc post ko kalau tak leh bg hihi..lain kali la ehhh

iJaNg said...

tu la.. aku prefer fridge magnet dari keychain.... kalau org bg keychain, otak aku terus penin xtau nak taruk kat mana... ehehehe...aku x slalu travel, tp kalau ada kawan2 yg travel, aku cuma mintak belikan FM jer... xpayahlaa beli kain ke, pasu ke, brg2 yg besar.. FM cukup... ;-)