Blogger Templates

Followers

Wednesday, February 8, 2012

Birthday Auni and Auji

Hehehehe... X lama lagi Auni and Auji da nak genap dua tahun dan juga setahun... Kejap ja masa berlalu..... Kalau tahun lepas, time2 cmnie, aku da sangat mengah dan hanya menunggu detik nak bersalin.....
Ok, ok... Straight ke topik sebenar.. Sabtu ni aku buat jamuan skit2 untuk AA..... Aku jemput kawan2 yang ada anak baya2 AA ja... Bukan xnak ajak yang lain, tapi rumah aku kecik, dan family aku dari Sandakan pun datang..... So, aku takut kalau jemput kang crowded laaa pula....
So far, hadiah AA da settle..... Makanan pun da order.... Kek pun da settle.... Foods dan 65% settle....
Huhuhuhu, anak2 ibu da besar!!!! kejap ja masa berlalu.. Tup tup, da masuk asrama., kerja, kawen and tinggalkan ayah ibu sendiri2.... Sedihnya......

p/s: hope xdalaa kecik ati kalau x TERjemput tuh... Bukan xnak jemput, tp rumah sgt kecik.... Huhuhu, terpaksa buat penapisan....

3 comments:

aayuni said...

huhuhu..sian kat cik yuni..

iJaNg said...

yuni, alahai.... nak dtg, dtg jer... meh..... sabtu nie pas zuhur...

aayuni said...

cik yuni gurau je..:)..cik yuni takleh gi sana ..byk mknn best2..