Blogger Templates

Followers

Thursday, January 12, 2012

Safi Rania Gold

-Aku ni bukanla jenis manusia yang rajin pakai krim, toner, mosturizer bla3... Apatah lagik nak taruk krim siang, krim malam, tepek sana, tepek sini... (mcm laa aku ni xda kerja lain asek nak ngadap cermin 24jam,kan???)

-But time gi Carrefour Alamanda Selasa lepas, tengah tunggu Mizi bayar untuk susu Auni Auji kat kaunter, aku tengok plak Safi Rania Gold ni sangat menarik.. Kaler gold+purple sangat menarik perhatian aku...

-Aku pun belek2laaaa produk tuh... Nak amik semua, nak gak 8produk, buat apa...... Aku tanya mizi bley x cekau skit? Dia kata, amiklaaa.... Hehehehe... Bos da bagi green light.... Yelah, kita try dulu... Mana tau muka aku ni bley jadik sejelita cm Rozita Che Wan! Wakaakakakakaka

-Ada 7-8 produk x silap aku sekali gus, tp xkan laaa aku nak beli semua.... Adui....



-So, last2 aku amik....:-
-Krim untuk mata (bagi elak kedutan cepat muncul kat area mata aku)

-Krim pencuci muka (saja nak test kebetulan sabun muka aku baru jerr abis)

2 comments:

Mak Izz said...

aku pn baru2 ni (2bln ada gak kut) dh try safi rania gold. aku guna gel pembersih wajah, deep clean facial wash, krim kecantikan & serum. bolehla kut.. adakah wajah kita akan cantik spt wajah RCW??? tak la kan. haha..

iJaNg said...

MAK IZZ , ahaha.. ko tau berpeluh2 aku pilih benda apa aku nak try dulu..... kalau ikut ati, semua benda aku nak cekau.....