Blogger Templates

Followers

Thursday, January 5, 2012

Kedai Tom Yam

-Kat presint 15 diplomatik, dekat area2 Mydin, berhadapan dengan Cosway+nasik ayam gemas, ada 1 kedai makan tomyam baru.... O, sebelah restoran chawkra.... The food not bad, and the price pun quite ok kalau amik set....

-So far, aku da makan twice there... Of coz wajib amik tomyam dia.... and then siakap stim pun sodap even sangat pedas!!!!!!!! Aku da makan crispy kangkung, ayam masak apa tah, telur dadar, daging paprik, brokoli.... but the tomyam sedap! Berhingus2 aku dibuatnya.... Xpasal2 sambil makan sambil kesat hidung... ngeeeeeeeeeeeeeeee......

-Aku dapat tau pun from fb presint 18 yg aku join... ada sorg minah tuh siap post gmbr makanan time dia gi sana.... Aku pun gatal laaaa makan kat sana ajak mizi and ibu aku ke sana..... Mmg x rugi.... Makan 3org dengan lauk tambahan and amik set, rm60..... Buurrrppppp... Excuse me...!

No comments: