Blogger Templates

Followers

Thursday, January 5, 2012

Its Lisa Surihani and Yusry!

-Selasa, aku buat mykad baru... Rabu pi balik JPN untuk collect mykad... Tengah duduk2 kat bahagian mengambil mykad tuh, ginilah ala2 perbualannya....
IBU: jang, tu mcm pelakon yang dgn si yusry tuh...
AKU: (sambil tgk), xda la.... xlawa pun......
IBU: iya, cuba ko tgk betul2... tapi lelakinya tuh bukan si yusry... mcm bida' ja..
AKU: ndak bah..... lisa tuh cantek lagik....
then lelaki tuh pandang kek kiri....
AKU: bu, yusry laa bu! sah!
IBU: na kan ibu da ckp, ko ndak percaya.....

-Masalahnya ibu aku yang perasan dorang dulu! aku siap tgk and kata bukan pulak tuh... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!

-Aku mampu snap dorg dr belakang jer.... Sebab time tuh dorg punya lama kat kaunter tuh sbb bz layan 3 staff JPN tuh sembang.... Then, dorg masuk plak ke dlm bilik rundingan...

-Bila tgk betul2, Lisa mmg sangat cute, kecik, kurus..... and wangiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... Yusry? Xdpt nak tgk betul sebab dia pakai topi and tertunduk2 cm nak sorok....

No comments: