Blogger Templates

Followers

Wednesday, October 12, 2011

ANTM cycle 16

- Tup tup, da masukkan musim ke-16 da ANTM nie....X sedar betul..... Even da byk musim, tapi ni antara peberet show aku so far... Aku suka tengok pe'el awek2 omputih ni gi cuba untuk jadi model terkenal....

-Yang bertatu, yang bertindik kat idung, yang rock, yang botak, yang chubby, yang berambut afro semua try casting....

-So far aku minat sangat pemenang Anne (yg tinggi mcm galah tuh).... Sebab dia pelik and actually biasa ja kalau x bersolek, but bila da disolek, walaaaaaa, sangat CANTEK!!!!

-Cycle 16 nie, actually aku suka KAsia, but sayang da time top 5 x silap aku.....

-Pemenang cycle ni Brittani Kline.... 2nd runner up, Molly..


The contestants untuk cycle 16


Actually Molly lagik cantek, rambut Brittani pun huduh compare dgn rambut Molly....

BUT, dua2 dalam picture ni bila siap dengan potongan rambut pendek, mmg lawa sgt!!!! MOLLY

BRITTANI.... sah, mmg cun dia dgn rambut style gini...

No comments: