Blogger Templates

Followers

Wednesday, October 12, 2011

Bolehlah even x sedap....

-Peeps, terus-terang aku kata kat sini, aku memang jenis x pandai nak masak...... Dulu? Lagikla... Takat korang nak rasa air tangan aku, bolehlaaa makan megi, nasik putih, telur dadar, telur mata kerbau, telur hancur, telur rebus.... Lain2 mmg failed!!!!

-Sometimes kesian kat Mizi sebab asek makan benda yang sama.... Beli majalah RASA tiap bulan, tapi last2 jadik perhiasan kat drawer ja...

-But now, aku boleh kata aku da pandai sket masak.. Not like a chef, but at least da pelbagai laaa skit.... Kari, asam pedas, masak lemak, sup, mee rebus, masak merah, bla3..... Next aku ingat nak try hailam laaa pulak.... Tapi ntahlaa bila nak buat.... Ni pun actually ada gak plan nak try wat tom yam putih..... Xnak yg ada kaler tuh... Mizi kata dia suka tom yam putih... Just wait and see.....

-Sapa nak rasa aku masak? Hmmm, xbrani laaa nak offer korang.. KAng korang balik rumah sakit perut, lidah terseliuh atau tekak sakit, aku plak yg salah... ahahahaha....

-wokeh aku chiow dulu... Tengah x da benda sbb ni jam 1.36 ptg.. Time rehat2.. taip ni pun just nak buang masa..... k, Tata!!!

No comments: