Blogger Templates

Followers

Monday, September 26, 2011

Perkahwinan Yana

-25 Sept 2011, after kursus kat De'Palma, Ampang, kitorang dari PDN terus menyerbu ke majlis kawen Yana+his husband, Haidir kat Bukit Antarabangsa....


-Kerana si Emi x familiar with that place, so terpaksa menggunakan khidmat 'manual' thru hp iaitu direction dari Yuni and GPS from ipad.... Alhamdulillah x sesat....

-Kawen da budak ni.... Dulu masuk mula2 join Penerangan, bukan main lurus lagik.... Skrg da jadik bini org da....

-Xsempat nak snap gmbr makanan sebab too tired dari kursus... But aku still ingat makanan2 tu lagik antaranya ermmm ayam goreng, daging masak ermmmm, (sah, aku mmg da tua!)....

-Enjoy the pics!Nikah... Aku curik dari pafe FB Yana... The bunting..
Lawa !!!!!!



Payah nak tengok Yana bukak mulut ala2 comel cmnie.. Biasa saiz mulut dia time mkn cm godzilla... wakakakaka...

Yana sangat cantek pada hari itewww!

Posing....

Time dorang makan beradab....

The pelamins....

Pengantin mamam, jom kita amik alih pelamin nie!

From the other side...

Dua budak yang sangat comel atas pelamin...


Ke kiri, ke kiri... Ke kanan, ke kanan... La la la...

Sarra, Norlida, Azza, and Anum (duduk)

Posing dari angle lain plaks...

Us again...

Ok, ok... Sebelum orang rumah naik hangin dengan perangai kitorang, ni last snap....

Bunga segar...

Bunga telorrrrrr!

Nak balik da!!

Lorong ke rumah Yana...


Terima kasih abg RELA!!!!

2 comments:

azzaky said...

OK.. aku nak amik jugak soft copy gambar nih.. heheheee...
Tengs ye Camerawoman !! :)

iJaNg said...

azzaky, huhuhuh, try carik utk set up korang main amik jerrr gmbr dr page, tp aku xreti lagik... xpe... gmbr2 semua dlm pc aku gak.... no problemo...