Blogger Templates

Followers

Monday, September 26, 2011

Info for you....

-Hi peeps.... Ni secara general ja untuk aku bgtau kat korang secara detail pasal label2 yang ada di blog aku nie.....
-Meh aku terangkan satu per satu ya.. Kalau ngantuk, stop baca dulu.... ehehehe...
1. Artikel.. ~ Artikel2 panjang yang aku just main copy and paste....
2. Bout' me... ~ Everything pasal aku.....!
3. General ~ Topik esp sukan, politik etc....
4. Gossip Artis ~ Cerita-cerita pasal artis-artis tempatan sahaja!
5. healthy ~ anything yang melibatkan pasal kesihatan.... xkisah artikel kesihatan ke, makanan yang sihat ke as long its about healthy...
6. Hollywood ~ cerita artis Hollywood.....
7. I'm Not a Chef ~ gambar2 makanan yang aku masak.... (termasuk yang x menjadik)
8. International ~ cerita2 dari oversea.....
9. Jokes ~ nak aku elaborate lagik ke tang nie????
10. Pictures with thousand words ~ Gambar2 yang banyak tanpa melibatkan banyak perkataan.
11. Satisfy your temptations ~ its all about food!!!!!!!!!!!!!!!
12. Shopping ~ Ape2 barang yang aku beli... (murah ke mahal ke, xkisah... )

No comments: