Blogger Templates

Followers

Thursday, August 25, 2011

Sedapnya..

-Hai peeps... Time2 posa cmnie, saja aku nak upload gambar dua peberet makanan aku.... Yee Mee dan ABC coklat... Nyam-nyam... Hepppp, aku pun posa gak nie.... Saja nak carik penyakit...

Yee Mee.. Kalau nak cari yang paling sedap+power+nyummy, aku suggest korang gi ke food court kat Giant Seskyen 13, Shah Alam.... Kat situ aku rasa memang the best yee mee so far compare the yee mee-yee mee lain yang ada di Malaysia nie.. Cewaahhh....
ABC Coklat... ABc yang sarat dengan cendol, jagung, kacang, buah2an campur, aiskrim sambil dilimpahkan dengan sos coklat, memang xkan dapat nak say NO to it..... Gi ke gerai2 kat seskyen 2, Shah Alam and cari yang mana ada jual ABC tuh....

2 comments:

pokjak said...

ABC Coklat....Kejora laaa!!

iJaNg said...

ijat, dulu gi carik kejora, x jumpa .... terpaksa gi gerai lain...