Blogger Templates

Followers

Thursday, August 25, 2011

Damn bored!

-Today dah 25ogos2011... Minggu depan atau lagik spesifik tinggal 5 hari lagik nak raya....

-Kerja di opis masih banyak tapi mood nak bekerja da kurang (mode jujur)....

-Ditambah dengan 'rutin baru' aku sejak Auji kembali dengan aku... Jam 2@3pagi, bangun pagi susukan dia...

-Ni plak sekarang Auni tengah demam... Lagi aku x dapat tidur secukupnya sebab aku asyik terbangun nak check suhu dia...

-At the end of the day, aku yang 'parah' kat opis... Mata ni mcm nak tertutup ja.. Lapar+Ngantuk+Penat..

-"Dear bosses... I'm sorry if lately i didnt performed well in the office... Frankly speaking, i'm so sleepy and tired with my new routine... I promise will be back to normal after raya... Now, im so weak... I cant do or think anything anymore... sincerely: farizah"

No comments: