Blogger Templates

Followers

Saturday, July 16, 2011

Salah ke kalau aku suka blogging????

-Yes, i love to write!!!! Aku suka sangat menulis... Suka sangat! But tengok gak tajuk ape.. Kalau bout' politics, memang aku 100% out... Not my subject...

-But neway, sesapa yang dah pernah masuk and tengok blog aku, hope you'll like it and paling penting, enjoy.... Tajuk aku semua kira ringan ja, tak nak heavy2.. Nanti baca, kepala sendiri pening....
-That's why sekarang ni aku akan selalu berkepit dengan kamera aku.... Cuma yelah, kamera aku bukan kamera yang pro tuh... Jadik, kadang2 (ermm most of it) memang laa kabur.... Tapi aku sayang tau kamera aku nie... Ibu aku belikan untuk aku time dapat kerja as reporter kat newspaper dulu...
-So, secara kesimpulan, aku memang suka menulis.. Tu pasal dulu aku join Journalism... Kalau aku suka buat buku, aku join Publishing.. Kalau aku suka ala2 kerap jumpa orang, aku join PRO... Kalau aku suka belakang tabir camera, aku join Broadcasting.. And kalau aku suka benda design2 kreatif, aku join Advertising.. Tapi i've chose journalism to be part in my life!!! Why? Because i love writing!!!!!

No comments: