Blogger Templates

Followers

Saturday, July 16, 2011

Ezuan's Wed!



Kad jemputan yang dihantar thru e-mail... Haisy, sangat canggih sekarang ni.. Main e-mail ja..


Sementara tunggu Ayah abes keje, Ibu and Auni lepak2 kat Titiwangsa dlu tengok air nie...


Tempat parking dewan kat Pulapol...



Saja snap.. Xda keje... Ni da sampai pulapol...


Ngam2 depan parking kete aku...



Along with budak2 PR.. Aku ja budak Journalism yang tersesat.. From left, Azyim (most wanted bachelor), Che Tene (the hottie), Ikzal (from XL to M, i guess..kene bljr diet dari dia nie), Ida (Wanjer's wife), Ezuan aka Wanjer (blur guy), ME, Ely (si suara sedap), Aida...



Before balik, snap time... (OMG, da kurang 6kg pun still xnampak beza...) Uwaaaaa!



The gift.... E and I....


View from top...


Suddenly jammed kat MEX..



Sebelah x jammed.. Rupanya jammed pasal orang nak masuk exit Ampang+Bkt Jalil kot nak tgk lawan bola Msia vs Liverpool....

***

-Barulah aku caya cinta sejati... Ni budak Wanjer laa buktinya.. Lama dia kaple dgn bini dia nie... Dari zaman sebelum aku kenal Wanjer lagik dia da kapel da.... Soooo hepi for him...

- Wanjer, mamat yang slalu duduk sebelah aku time diploma starting from Sem 3 til Sem 5... Sem 6 bubar group..... Then degree pecah sebab dia amik course PR and aku amik course Journalism...

-But yang pasti, Wanjer ni menten gitu jer... Perangai dia time belajar dulu, mcm tu laa perangai dia skrg.. Masih x berubah.... Glad to have him as my buddy.... Kawen pun ko yek Wan... hik hik hik... Tahniah, semoga hepi until akhir nyawa and semoga dapat ramai anak+cucu.....

2 comments:

will ma said...

Jang.. mana c auji? sob..sob..

iJaNg said...

Auji x bawak... takut merengek kepanasan......