Blogger Templates

Followers

Saturday, July 16, 2011

Opinion Needed!!!!















-Agak2 theme mana yang sesuai untuk Birthday Auni + Auji next year? Yelah, sambut serentak, kek pun biarlah grand sket, kan?
Ehehehehe......
-Ni baru few jerr design... Still searching for the best one yg aku suka.... Benda alah ni mmglah xbley makan sebab fondant... Tu pasal kena beli another cake utk yang makan2, mebi from Secret Receipe....


***Ke akak aku willing to offer herself to make a cake like in this entry? hikl hik hik....











2 comments:

will ma said...

Sis..
bila ko ceta pasal cake nih, tringat aku ceta cake bos kat channel AFC tu..dia teror wat kek yg pattern2 nih, ntah ape nama dorg panggil tu.
Tp, yg gmbr ko kasi dlm blog nih, aku suka gmbr toddler with his pacifier.. tomei. Tp ko tukar la budak tu jd ala2 barbie..DiVA katanyer.. hehehe

iJaNg said...

WIL, aku ingat nak amik yang bontot tuh... ahahahahaha.. biar org x lalu nak makan..... mo ada dua baby nak kene celebrate,... tu yg kene survey design awal2.....