Blogger Templates

Followers

Friday, July 1, 2011

Karak - Sape tau ending sebenar???

















-Bila tengok list kat Astro 1st ada da cerita Karak, aku terus purchased... Beranikan diri tengok time Mizi xda.. Auni laaa peneman aku kat ruang tamu tuh...


-First-first scene je dah takut, dengar cerita..scene awal tu memang kes betul jadi kat Karak Highway. Yang pasal 1 family kereta rosak, then suami keluar mintak tolong, isteri kena kacau kat kereta pastu datang satu kereta polis. Polis-polis tu keluar acu pistol suruh perempuan tu keluar dari kereta sambil cakap "Keluar dari kereta sekarang, keluar dari kereta sekarang dan jangan tengok belakang" ... Skali si bini ni degil gak tgk belakang, hantu tgh baham suami dia atas bumbung kereta.... Mmg takut siyol!!


- Untuk filem Karak yang dilakonkan oleh Shahir AF (Nik), Si comel Sheira Ayob (Zura), Bibir seksis Kila Fairy (ida) and Along Eyzendy (Jack), aku bagi ermm 3.5 bintang... Sebab tajuk Karak, tapi 85% cerita berlaku kat hutan.... Scene kat highway karak memang sikit... Cuma part camner dorg bley eksiden and kereta dorang terhumban ke dalam hutan... Cewaahhh...


-Part hantu budak tuh asek tanya "tau x mak mana mak saya?" pun mmg aku seram gak.. Kereta volkswagen kuning pun seram gak.. Cuma hantu wanita tua+ hantu wanita muda tuh mcm ermm biasa... Mmg laa takut tapi suara dorg cm pelik.. Suara wanita tua tuh lain mcm, kdg2 suara Upin Ipin pun ada gak.. And suara hantu wanita muda tuh kadang2 aku dgr mcm suara Fasha Sandha....


-CUMA, aku xdapat nak tangkap ending cerita nie... Mayat Nik+Jack+Ida ada... Reporter bgtau sorang lagi iaitu Zura xdijumpai lagik... PAdahal Zura ada kat area tuh with Tok Malam.. Tapi org ramai xnmpk.. Dorg pun sbnrnya hantu ke? Tu jerr aku xdpt nak faham ending dia... huhuhuh.. Rupanya bukan aku sorg x faham, ramai gak geng2 aku xjelas ending dia.. Kitorg siap buat discussion pasal ending tuh....

No comments: