Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 27, 2013

Mind ur own thing!

-Entahlah... Nak kata aku badmood rini, mmg aku badmood.... Tapi semua benda terjadi time aku badmood nei....  Pinggang aku masih sakit! Tekak aku masih sakit!!! Auni patahkan set mekap aku semalam! Then pagi tadi aku nak pakai lens, lens dah xda dlm case dia...... And tambah pulak few things yang buat aku semakin bengang!!!
-Boley x sempena da abis Ramadhan dan da abis Raya ni ubah skit perangai????  Jangan nak nyibuk peribadi orang lain... Jaga jer hal peribadi sendiri..... Kalau orang nyibuk hal peribadi ko, suka x, suka x???
-Dah few times aku dengar gak pasal mulut yang sama bising since sejak PRU lagi.. Tapi aku malas nak amik pot..... But utk kali ni, mcm nak meletup... Please laaa wei... Ni utk general, dah ada anak bini/laki, kehidupan sendiri, jagalaaa peribadi sendiri.....  Amik berat dengan nyibuk xtentu pasal mmg berbeza tau!!!! 
-semalam dan hari ni, hari ni dan esok,dah consider hari lain.....  So, bagi aku xpayah nak menyangkal/pelik/heran/persoal byk benda........  Aku sendiri dah letih nak jaga kehidupan aku... Salute kat sesetengah org yg xpenat2 nak jaga perihal orang lain...... 
-So, plissss....  Ubah skit perangai.... Aku rasa aku xpenah nak ganggu kehidupan org... So, its an honor for me kalau ko xganggu kehidupan aku....  Kalau ada x puas hati atau aku tersalah kata, ke, dtg ke bilik and jumpa depan2..... Bukan pok pek pok pek kat org lain and depan aku plak senyum manis smpi ke telinga.....  Owh, i hate that sooo much and i really mean it....


No comments: