Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 27, 2013

Jamuan Raya TAska AA 2013

-23 Ogos 2013,  ada jamuan pulak kat Taska AA..... So, kat buku dorang dah mentioned kena bawa makanan asal bukan junnkfood.... So pikir punya pikir, aku buat jugakla kek Dayang Senandung tuh.... Sebab buat benda lain kang x menjadi pulak...
-Sebenanrnya aku letih minggu lepas....  Sebab Mizi xda, outstation ke Jitra seminggu..... So, boley bayangkan laaa kan aku tersangat letih mengurus dua budak nie.... 
-Tapi xkisahlaa aku letih sbb ni utk teacher2 AA jugak....  Dorang yang jaga anak2 aku... So, xkisahlaa berkorban skit buat kek utk teacher2....  And i baked the cake with love.... Tu yang pasti.....

Bahan2 kek dah siap2 diukur segala.....Telur siap cuci and sabun and sental tau!!!!!

Bahan2 utama utk kek KECUALI glo tuh.... 
Taraaaa.. dah siap!!! sesuai ikut tema raya taska tau!!!!!!

My AA da lengkap pakai baju kurung......  
Lepak kat opis dulu sebelum turun ke opis...





No comments: