Blogger Templates

Followers

Monday, November 19, 2012

Eksiden

Date : 16 Nov 2012
Masa : Around 2.30pm
Tempat : Berdekatan sebelum dan selepas RNR Sg Buloh

-Jumaat lepaih aku dan AA kena g Ipoh sebab aku ada oustesen kat Sg Siput hari Sabtu.... Aku konoi dengan kereta Yanoor.. Yuni dan Roslen tumpang dia sebab kang kalau ada org lain dlm kereta aku, AA sure akan buat perangai.....
-Tapi belum pun masuk highway tuh, dah jammed teruk... Belum apa2 lagi kaki aku dah start lenguh main2 clutch and tekan break.... Adeh.. Lemah tenaga batin betul cmnie....
-Aku sms Yuni apasal tu, dia baca kat twitter ada eksiden... Dalam hati aku, kalau jammed teruk cmnie, mesti paling2 kurang ada darah kat jalan.. So dgn hati berbunga2 aku pun stand by Mr Tony aku.....  
-Skali aku tk, eksiden tuh mmg laaa remuk gak kereta but xdalah mayat bergelimpangan atas jalan.... Adeh... But at least aku tau naluri kewartawanan aku masih kuat even dah anak dua.... La la la la...

Depan tu keta Yanoor....

Lenguh dah kaki aku.... Padahal ada dua jam perjalanan lagi... huhuhuh..

Tu ha eksiden dia... Kaca mmg pecah sana sini kat jalan, BUT xda darah! 

No comments: