Blogger Templates

Followers

Thursday, October 11, 2012

Tutti Frutti!

-9 Oktober 2912, suddenly aku teringin nak bawak my AA ke Tutti Frutti sebab dorang dah lama terperap dalam rumah sejak Auji kena chicken pox last month... 
-So, dat day aku kebetulan MC sebab demam and selesema yg quite bad but gagahkan diri jugak ke Tutti Frutti even kepala still heavy a bit...
-Plan nak ke TF presint 15 sbb situ mmg ada kedai TF plus ada yogurt chocolat yang sangat sedap... (aku pergi dah tghari makan TF selepas dr klinik, sebab badan dah panas sgt, so makan TF konon nak sejukkan badan)
-But then hujan plak so Mizi sajes g Alamanda.. But the place kat situ just booth and seat pun xbyk... But dah sampai sana, hantam jerla... BUT NO CHOCOLATE! so, for Auni aku belikan dia vanilla and Auji plak blueberry... Both aku taruk coklat and skit sprinkle bg kalerful... Both of them enjoyed their TR very much...... Nanti ibu bawak ke TF lagi, perhaps ermmm today, nak? Nak?
Muka nakal.. Actually ni laaa cara senyuman Auni utk snap kat kamera.. Totally failed!

Having her 1st "aiskrim' so far..... Nyam nyam....
***hepi bila tgk anak2 kita hepi, kan?

No comments: