Blogger Templates

Followers

Thursday, October 18, 2012

Siti Nurhaliza @ Anugerah Blockbuster. NO!

(dah lama draft benda ni, tapi lupa nak post!!!! waaaaaa)

Tarikh : Lupa
Event : Anugerah Blockbuster

-Well, aku bukanlah pakar dalam fashion but bagi aku, mata aku masih berfungsi dengan sempurna..... Biasanya Siti Nurhaliza tampil dengan imej yang sopan and kepompuanan dan kefemininan.... But time Anugerah Blockbuster baru2 tuh, DSN muncul dengan pakaian yang bagi aku kurang sesuai dengan dia.... Iye, dia memang comel, itu x dapat dinafikan... But bila dia pakai cmnie, mmg x sesuai...
-Sorilah to peminat DSN.. Aku bukan kutuk cuma kali ni ja aku rasa fashion dia mmg x sesuai dgn dia... Tema clor blocking bukan bermaksud kena pakai ranggi2... U still can wear dress tanpa mengabaikan unsur color blocking tuh....
-Mungkin dia nak sesuaikan dengan lagu rancak yang dia bawakkan... But dude, not this type of attire.... Aku x blame DSN but org yang rapat dgn dia... Xkan dorg xda hati perasaan menegur ke apa... Bagitaulaaa pakaian DSN x sesuai... Banyak dah pereka muda skrg yang tampil dengan fashion color blocking yang menarik dan cantik....

Ni antara contoh yang mirip kaler blocking but kena dgn DSN.....
DSN kat Anugerah Blockbuster 
DSN kat Anugerah Blockbuster 

 ***Kat fesbuk ada kawan yang mengatakan apa jer DSN pakai mesti kena kutuk.. Well, aku xpernah komen pakaian DSN before dis... Cuma kali ni ja aku baru tergerak hati nak kata pakaian jenis ni mmg x sesuai dengan dia... Well, kita kena ingat, DSN adalah satu nama yang gah kat Malaysia dan menjadi tumpuan setiap mata yang memandang.. So, tegur-menegur dan memberikan komen pada aku x salah sbb tujuan komen ni pun utk kebaikan DSN dan pihak dia....
-Aku kalau jadi magsa fashion pun org x peduli sebab aku ni bukan sesapa pun.... Tapi bukan kat DSN... Peace no war!



DSN kat Anugerah Blockbuster 

No comments: