Blogger Templates

Followers

Thursday, October 18, 2012

Putihkan Kulit?

-Helo semua! Hari ni aku terpikir 1 topik yang agak berat sikit (berat skit jer).....

-Lately bila aku buka HOME FACEBOOK aku, mesti akan ada post produk untuk mencerahkan kulit.... Yang kulit kaler biasa kalau makan produk tu akan menjadi putih kalau dimakan dalam beberapa tempoh yang tertentu....
-Contoh yang terbaik selalu dorang jadikan contoh ialah Adira AF.... Dulu memang dia kulit biasa ja, sekarang ni kulit dah putih melepak mcm kulit jepun!!!!  kejap aku upload... ha ni dia...
sebelum....

selepas...
-Bapak memang beza gila kan????? Putih tuh mmg lain macam! Kadang2 aku nak gak try amik, kot2 kulit aku makin putih mcm Adira nie... Tapi ketakutan tuh masih menebal dalam diri aku....
-TAAAAAAAPi kan, kalau tetibe korg tengok aku putih semacam, means aku tgh amik laa produk pencerah kulit tuh... eheheheh.. so, xpayah tanya2 lagi apa aku amik.... But now now... Skrg nak pokus kecikkan, kecutkan, reducekan, smallerkan, tinykan badan yang kembang nie..... (tarik nafas dalam2 sebab masih kekenyangan pas minum chatime)....
-Wokeh... Aku blah dulu.... Nak buat surat pengedaran.... Lagi contoh foto aku amik kat bawah.....  



Nak jadi putih samapi tahap cam pompuan dalam gambar ni ke???? ehehehehe... Boleh gak.. terus tuh, dye rambut kaler putih.... mesti hollywood panggil amik berlakon dalam movie Narnia siri baru....

No comments: