Blogger Templates

Followers

Tuesday, October 16, 2012

DD : Bukan Mengada-Ngada

16 Oktober 2012, jam10.46pm

Dear Diary,
-Lately aku akui aku suka nak bergaya... Baik baju atau tudung... But itu. bukan maksudnya aku buang tebiat, buat perangai atau mengada2... Aku cuma nak ubah sikit penampilan aku, itu ja...
-Dulu aku selalu dengan dunia jeans aku... Dengan dunia t-shirt aku.... So, this time aku nak twist skit kebiasaan aku tuh into something new... Aku nak pakai skirt!!!! Aku nak jadi feminin!!!! Aku nak jadi pompuan!! eh silap.. Aku mmg pompuan....
-Kalau yg perasan kat opis, aku dah sangat jarang pakai baju kurung.... Dress or mix and match jadi keutamaan aku..... Khamis atau jumaat ja aku akan pakai baju kurung.... 
-So, pendek kata aku bukan ngada2... Jauh sekali nak buang tebiat.... Cuma nak tukar selera skit... Tapi masih mengekalkan ciri-ciri sebagai seorang moslema, insyaAllah...... Aku x nak laaa jadi fashion blogger mcm Shea Rasol tuh... Dia tuh mmg superb melampau.... Nantilah kalau aku ada masa i'll share with you sapa Shea Rasol tuh...HAIP, JANGAN GOOGLE!!!! Tunggu aku update pasal dia kat blog aku!!! ehehehehe...
-Aku chiow dulu.. Nak check esok nak pakai baju apa plak ke opis.... Tata!!!!

No comments: