Blogger Templates

Followers

Tuesday, October 2, 2012

DD : Bersalin Normal 2x

2 Oktober 2012, 9.16 pm

Dear Diary,

-Otak aku masih terpikir kat Yana... Apa khabar dia sekarang ni kat. bilik rawatan rapi tuh... Aku serius bimbangkan keadaan dia.... Terpikir dan tertanya2 punca kenapa tekanan dia tetiba naik mendadak seminggu sebelum bersalin.... 
-Masih segar dalam otak aku wajah baby dia yang bersih dan suci (macam iklan Safi la pulak).... Muka naif dan xberdosa... Menanti Mak dia dengan penuh sabar... Terasa nak peluk, cium dan dakap Baby tuh dalam belaian aku supaya Baby tuh x rasa takut, x rasa pelik dan x rasa semacam... kalu boleh mcm nak belai dan rangkul Baby supaya dia selesa dan tenang, setenang ketika dia berada dalam perut Mamanya....
-Sabar baby... Mama baby kena rehat dulu, insyaAllah esok Mama baby akan keluar dari unit tu.... 

Dear Diary,
-Aku bersyukur sebab Allah berikan aku kenikmatan utk bersalin normal sebanyak dua kali.... Dan sebanyak dua kali itu jugakla aku bersalin waktu2 yang agak selesa bg aku iaitu sekitar 4-6petang (untuk Auni an Auji)... 
-Aku terbayang kalu aku bersalin teghmalam, aku sendiri xpasti aku mampu simpan tenaga atau tidak... TQ Ya Allah kerana ko permudahkan urusan aku  pada tarikh 11 Feb 2010'dan 14 Feb 2011.... TQ Ya Allah.....

p/s: be strong Yana... Baby Yana setia tunggu Mma dia kat level dua... She's soooo damn eh sori, terguna bahasa kasar plak.. Shes sooo cute!!!!! 

No comments: