Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 12, 2012

Open House BPDN

-10 September 2012, Bahagian Penerbitan Dasar Negara (opis aku lerr tuh), buat jamuan raya .... Actually xnak jemput orang luar, but memikirkan tahun ni Datin last sambut raya di opis, so jemput gak kawan2 dari bahagian lain...
aku bawa 150 cheese tart as potluck... Itu je aku mampu bagi.... 

Antara staf di BPDN...... Ada dua mak boyot yg mmg dah boyot, dan sorg lagi yg tgh dalam proses nak memboyot...

Me, Pathma and Roslen...... I love dis pic so much!

Ni Mr Beh amik.... KAbur.... But the background tuh salute to Roslen sbb dia yg mastermind bab hiasan...

Ni self timer.. Mulanya nak kitorg berempat... last2 Yuni dan kak ziti menyelit tepi2 tuh...

Peace..

Kebaya lama...Last aku pakai time Liza kawen di Melaka and time tuh aku baru 3bulan bersalin Auni.... Sempit.. Ni dah longgar dah... Yahoooooooo!!!!! TERIMA KASIH SEMUA... oh lihatlah dunia!


***hopefully berat badan x naik gara2 asek duty jaga jamuan open house nie......

No comments: