Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 12, 2012

Ain Maisarah ke BPDN!

-X sia2 aku balik KL awal..... 29 Ogos aku balik KL... 30 Ogos au kerja... Rupanya Ain Maisarah datang ke BPDN... And thanks to Kak Ziti sebab informed benda nie kat aku....
Macam biasa, kena sain otograp...
PAda hari kejadian (dalam bilik)
AKU: (mcm biasa dok depan PC)
KAK ZITI: (masuk opis), eh jang, did u know that Ain Maisarah was here?
AKU: serius? i didnt know that! kat mana?
KAK ZITI: dia dgn kak hasnida.. tgh interview untuk Mentari...
and aku pun terus kuar dari bilik dengan selipar jepun berlari sekeliling opis mencari kelibat Ain Maisarah dan Kak Hasnida....Finally rupanya dorg kat dalam bilik Datin sesi interbiu.... Wuhuuuu!!! Yeehaaaa!

Yeehaa.... Ain Maisarah nampak sangat cantek....  

Staff BPDN with Ain MAisarah dan Incik Suami merangkap Manager....

***Kalau Ain baca ni, dah lama nak tanya tapi segan.... Kat mana Ain selalu beli baju2 dress Ain? Sgt lawa!!!

No comments: