Blogger Templates

Followers

Monday, August 6, 2012

Sumbangan ke Anak Yatim

-Ni kita dah berpuasa selama 16hari dah... Xsedar setengah bulan lagi sebelum kita sambut raya.  Dan aku tetibe tahun ni entah kenapa terdetik nak sumbangkan sesuatu kepada rumah anak2 yatim.  Mungkin sebab aku dah ada anak2, dan merasakan anak2 yatim ni juga berhak untuk bersuka ria ketika menjelangnya Syawal...
-Noooo, Noooo, im not trying to show that im nice here.... Aku dah 30 tahun.... Seperti yang aku katakan sebelum ni, aku x tahu kalau2 tahun ni Ramadhan yang terakhir untuk aku, dan ini sumbangan terakhir dari aku di atas muka bumi ini....


Teringin nak bagi beras gak.... 
 -Alhamdulillah aku post kat FB sesapa yg nak join.. So far ada 4orang ( x termasuk aku) yang bercadang untuk ikut serta sumbangkan benda..
Anak2 yatim pun berhak mengenal erti kegembiraan...
 -Rumah anak yatim pilihan? Aku pilih yang dekat ja dengan Putrajaya sebab 1 nak hangkut barang, and 2nd aku nak gi time lunch hour... So kalau jauh2 takut balik lewat.... Calon pilihan ialah...................................................................

Rumah Amal Baitus Sakinah Wal Mahabbah.. Rumah ni terletak kat Kota Warisan, Serdang... Mizi kata x tahu tapi aku yakin dia boleh cari...

-Mula2 aku ingat nak ajak Auni Auji gi sama, tapi pergi lunch hour, takut plak rush sana-sini disamping kang nak berhangkut segala diaper susu... ehehehe.. Biarlah dorang lepak kat taska ja.... eheheheh
Bila kita gembira, tahukah ramai manusia yang sedang berduka?
-Wokeh... Doakan semoga niat murni ni akan terlaksana....
-To Yuni, Yana, Puan Efa, Fazlin, thank you.. Paling lewat Selasa depan (14 Ogos 2012) ok... Semoga Allah SWT lindungi dan berkati hidup anda sekalian.. Amin...

No comments: