Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 7, 2012

Hijab Sarung : Cantiknya!!!!

-Tudung sekarang ni bikin aku x senang duduk.. Apa tidaknya... Semuanya lawa2.... Ni aku himpunkan gambar2 hijab sarung yang aku suka..... 
-Tudung lawa, model pun lawa..... Saya suka! Saya suka!











***pendek kata, kalau nak beli hijab tuh, berpada2 la.. kadang2 shawl ni ikut org gak... kadang2 sesuai dgn kita, kdg2 idak sesuai.... Yelah, tudung ni bukan murah rm5 cm kat jalan TAR tuh... ni kena jaga elok2... Awning rosak, nangis nyesal! Lebih tebal beads kat kepala, lagi naiklah harganya..
-Sekali skala beli untuk kepuasan diri xsalah... Jangan jadi sampai tahap fanatik ja seolah2 dunia nak kiamat esok.... Hahahahah

2 comments:

Uji MKK said...

yg penting pakai hijab mesti ikut syariat.

pssstttt... nt dh melaram tudung radiusite ni, singgah MKK eyh. nk tgk :)

iJaNg said...

Uji, aku suka gak cara pakaian dorg sbb tutup dada.. but yes, the hijab still consider nipis and xikut syariat Islam lagi.... td aku pakai shawl from qish qish butik.. ehehehe