Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 7, 2012

Duit Baru

-Yeah, yeah.. X lama lagi dah nak Raya..... Korang dah tukar duit baru x untuk angpau budak2? Cepat tukar, kang bank dah xda stok.... Gunalah duit lama... Tapi x da feeling kalau guna duit lama tuh....
-Aku pun dah tukar.. Tiap2 tahun wajib tukar dengan kazen aku yg kerja kat RHB sandakan tu, Marina.... Tahun ni aku tukar banyak sikit... Banyak x pa ssebab kalau x abis still boleh masukkan ablik dalam akaun... Hahahahaha... Aku tukar2 , boleh pulak terlupa angpau untuk anak-anak aku sendiri... Kesian Auni Auji.... Nasib aku ingat dan sempat tukar duit baru lagi...
-Tapi ada juga sok sek sok sek isu pasal duit baru ni sebijik mcm kertas untuk org mati bagi org cina.... Aku senang ja, kalau xnak guna duit tuh, lai lai bg aku!



Bagi aku comel ja duit baru ni... Saya suka! Saya suka!
Kalau takut nak guna duit ni sbb takut kena sial, meh pass kat aku... 

No comments: