Blogger Templates

Followers

Thursday, August 16, 2012

Balik Kampung

-Yeay, finally esok dah balik Sandakan!!!! Yeeehaaaa... Hepinya...  Xsabar nak bali rumah dah memulakan aktiviti pek-mempek.... 


 -Esok kami anak beranak akan naik MAS jam 3pm.... Dah kol abg pendi taxi utk amik kami di rumah jam 12.30tghari ke KLiA..... Makanan Auni Auji aku dah kol dah.... Seat pun member kat MAS dah tolong bookedkan.... So, tinggal bawa diri la esok....  



ooo, By The Way...................

-Di sini aku nak ucapkan Selamat HAri Raya kepada anda semua yang folo, x folo, yang ikut blog aku secara rahsia, atau yang x sengaja terbukak blog aku ni....
-Aku mohon ampun dari hujung rambut ke hujung kaki kalau aku ada tersilap kata dan terbuat salah... Aku ni memang kasar dan sensitif... Kalau pernah terasa hati atau terguris perasaan dengan aku, AKU MINTA MAAF.......  Halalkan makan minum aku yek....
-InsyaAllah ujung bulan Ogos kita jumpa lagi dan aku akan definitely update my suasana hari raya di kampung halaman......  

No comments: