Blogger Templates

Followers

Thursday, August 16, 2012

Aku dan Nebulizer

-15 Ogos 2012, aku batuk sangat teruk.... Tengahari minta Mizi teman ke Klinik Maria kat Alamanda untuk amik ubat... Sampai aku batalkan puasa aku sbb tekak aku dah terasa perit dan xtahan asek batuk....
-But jam 3.30petang, batuk aku makin teruk smpi jalan ke toilet pun macam baru lepas ari 1500meter... X dapat bernafas puas... 
-Roslen suggest aku g hospital untuk dapatkan nebulizer... Lepas balik ja dari opis, Mizi terus hantar aku ke Hospital Putrajaya. Kat Triage tuh dorg tanya apa masalah aku... Aku pun cakaplah batuk sampai aku semput.... Xdpt bernafas... Terus aku dibawa masuk ke dalam tanpa perlu tunggu nombor.....  ;-)
-Dalam tuh aku diberi sedut gas about 10minutes....  Pastuh memang agak lega dan aku dah x rasa 'penat' lagi da.....
1st time aku pakai benda alah ni seumur idup aku.... Trasa cm pilot yang bawa fighter jet tuh (mcm gmbr bawah)... ehehehe
-Bila pakai tuh, trasa plak mcm pilot fighter jet.... Cuma aku punya lagi advance sebab kuar asap.....  ahahahaha
-Aku balik jam 6.30ptg dan smpi rumah terus tertidur sampai jam 8.15mlm....

1 comment:

Anonymous said...

Semput ke?