Blogger Templates

Followers

Tuesday, July 24, 2012

Ramadhan : Kuih Raya

-Belum sampai seminggu pun puasa, dah beria-ia post pasal kuih raya.... Xdalah.. Semalam aku share pasal makanan peberet aku time bukak posa nie... So, today aku nak share plak kuih2 peberet aku time raya.....

Snow Almond.... Baru ja berjinak2 dengan biskut ni sejak 2-3tahun lepas.... Tahun lepas la aku tau benda alah ni namanya Snow Almond..... Tahun ni, aku dah siap order 6 balang snow almnod from Yanoor.... 1 balang dah selamat masuk dalam perut aku... Hehehehe...

Kuih makmur.... Tapi aku hanya akan makan makmur yang Ibu aku wat.... Sebabnya makmur buatan Ibu aku sangat sedap dan sungguh lazat...... The one and only...

Tart Nenas....  Tart paling sedap pernah aku rasa tart yang aku dapat free time Wahida Asrani aka Wawy bawa aku ke majlis bukak posa Sinar FM..... Time tuh sinar fm bagi tart nenas sbg goodies to all the medias (aku ikut wawa yg time tuh kerja reporter, so aku pun consider as media skali jugaklaa)....

Cornflakes madu....  Buat sendiri lagi sedap.... Cuma sebab melekit2 pasal madu tuh, tuh yg aku prefer beli....

Almond london....  Pun aku prefer kalau Ibu aku yang wat.... Tapi aku xkan sekali2 makan kacang almond tuh.. Aku hanya akan kunyah biskut sahaja.... Kacang aku buang.....




last but not least......................


Hehehe.. Saja taruk sebab 'terpegun' dengan design biskut nie.... Mana tau kot2 korang nak ubah citarasa biskut korg jadi cmnie ke, kan? 

No comments: