Blogger Templates

Followers

Monday, May 7, 2012

Trip to Sibu : Part TWO


Sampai Sibu, Wilma terus bawak kami ke Cafe Halia.... Aku order bihun Hailam.....
Sebelum ke bandar, singgah kejap beli snek untuk beli makanan kat Hotel... Wilma bimbang Mai x tenteram kat bilik kalau xda benda untuk dikunyah...
 
Ni ikan masin kot.... (rasanya....)
4mei2012 malam: Our dinner at SRC.... Umai+tomyam.... ni lauk yang sampai awal...
 4mei2012 malam: Ikan bawal....
4mei 2012 malam : Licin.... Pinggan paling dekat dengan gambar, tu aku punya...
5mei 2012 pagi: Bekfes mi kampua daging....
5mei2012 tengahari: At Restoran Kasturi... Lunch with family Wilma.... Ni lauk x complete lagi nie..
6mei2012 pagi/tengahari: ni namanya Roti Kompia... Dalamnya inti bawang+daging... Sedapppp...
6mei2012 pagi/tengahari : Pekena  Mi Kolok Spesel.. Finally dapat juga rasa mi kolok ni.... Just aku xmampu abiskan mi itu...
-Penden kata, 3hari 2malam kat Sibu, memang aku dibayangi mimpi ngeri sebab Wilma asyik bawak makan... KAlau x makan rugi plak sebab dah jauh2 terbang ke Sibu, xkan x nak rasa makanan2 kat Sarawak,kan?
-But so far no complaint bout' the food coz semua aku boleh telan.... Nyam nyam.... Just rasa bersalah sebab makanan mesti x abis esp part yang ada mee... Kesian, mesti org kedai makan tuh ingat makanan dia x sedap sebab x abis....
-And 1 more thing, kebab Ferry tapi xsempat nak snap sebab malam.. kamera aku teruk skit kalau gelap.... ehehehe...
-Thanks Wilma sebab bawak kitorg makan2... Luckily, berat aku x naik!!!!! Kalau naik, harus aku ajak ko ke Thailand buat lipo on the spot!!!

No comments: