Blogger Templates

Followers

Monday, January 16, 2012

Rozita yang da buang tebiat


-Penampilan Rozita Che Wan ketika hadir bday pelakon Ryzal Jaafar yang bertemakan K-Pop......
-Bila gambar ni mendapat kritikan ramai, RCW bgtau dia hanya ikut tema... Ni dia punya alasan.. (jap aku copy paste dulu):-

Saya mohon maaf jika ada yang tersinggung dengan cara pemakaian saya. Saya hanya mengikut tema pada majlis berkenaan dan tidak berniat ‘mengganggu’ sesiapa.

Yang peliknya, kenapa mesti saya yang menjadi sasaran pada hal ramai lagi yang berpakaian sama?.

Memang sukar mahu puaskan hati semua orang. Lagipun, ia hak masing-masing. Saya juga tidak kisah dengan komen dan penerimaan mereka yang tidak puas hati dengan saya.

Saya terima dengan hati terbuka jika mereka mahu memberi nasihat. Namun bila menggelar saya tidak sedar diri, tidak takut tuhan, perasan remaja, ia bukan lagi nasihat.

Tidak ada yang sempurna di muka bumi ini. Lebih baik jaga hal sendiri dan cermin diri dulu sebelum mahu menghukum orang lain. Cukup-cukuplah mengaibkan orang lain. Lagipun, pakaian saya itu bukan untuk disebarkan di Internet.


-Apa2 laaa Cik Pah..... Tema Dia bagi ko xnak ikut ke???

No comments: