Blogger Templates

Followers

Monday, December 5, 2011

Jom Heboh!

-Kemarin aku, Mizi, Auni, Auji and kakak Mizi with dua anak dia gi Bukit Jalil... Menggatal nak gi Jom Heboh untuk kali pertama....

-Kitorang gi jam 4petang.... Skali smpi luar stadium, mmg da jem.... Aku sorong Auji dalam stroller... Auni plak Mizi yang dukung.... Dah nampak ramai org, mmg Auni takut and xnak jalan....

-Kat dalam tuh, mmg sesak! Trasa cm tengah tawaf (based pengalaman umrah dulu).... Sampai aku takut tersesat dan terpisah dengan dorang....

-Sampai kat tempat lapang skit, aku bawak anak sedara Mizi masuk balik ke kawasan sesak and beli brg.. Aku cekau susu Dutch Lady, Roti London Roll tuh, White Nescaffe, Ribena, bla3.... Total nak dekat rm100 laa abis.... ehehehehe......

-Wokeh, aku off dulu.. NAk sambung buat kerja aku... Ada kerja urgent kene siap before 8Dec nie....

Tata!

No comments: