Blogger Templates

Followers

Thursday, December 29, 2011

Fesyen TERBURUK!

-Okay, dis time aku upload fesyen terburuk sepanjang tahun nie... Ada yang aku amik dari pilihan from Beautiful Nara and ada aku top up pilihan aku sendiri..... Ngeeeeee... Tapi korang setuju x mmg baju2 dorang ni buruk?

Amanda Amani, seksi tak bertempat....
Julia Hana, ni fesyen tema MJ ke?

Alamak, sapa nama minah nie? AKu ingat HAlimah Jongang ja.. Syira eh Syeera? Wateva! tapi baju dia tetap x sesuai, hokay!!

Fathia, dengan fesyen baju cacing di badan.... Eeeeeuuuuuu....

Fida, awak nampak sangat ermmmmmm sesame street????

Fasha Sandha, with her red sexy gown.... Yang penting tangan pose kat perut cover buncit! (still xdpt lawan buncit aku!)

Najwa cinta muka buku.... Ermmm xtau apa nak describe baju dia nie...

Annahita Bakavoli... dengan tema 101 Dalmations... Woofff Woofff...!

Miera Liyana.... Baju awak nampak sungguh errmmmm xcukup kain and xtau nak cover benda yg plastik tuh!

Didie Alias, akibat terkena renjatan eletrik berkuasa tinggi....

1 comment:

Mak Izz said...

mmg burukkkkkkkkkkkkkk...