Blogger Templates

Followers

Wednesday, December 7, 2011

Apa kejadahnya?

-Ha, benda ni actually aku da post kat facebook aku kemarin, 6Dec2011... Tapi time tuh x bley nak taip panjang2 lagipun kat FB tuh ramai org2 opis, kang aku kata bukan2, ada yang terasa plak....

-Pelik aku.. Aku ni bukanlaaa alim and bukan baeeekkkk pun, tapi dalam bab ni, bleylaa aku pikir gak secara logik.... Apa kejadahnya tutup rambut, cover kepala, sekali tengok tang bawah, cam berbogel????? Ketat, menampakkan susuk tubuh dengan nyata.....

-Time gemuk, bley plak pakai longgar... Sepatutnya, time kurus laaa senang sebab banyak pilihan saiz.... Time gemuk pakai ketat aku x heran sbb kadang2 saiz XL pun stil kecik lagik... Xkan jalan nak pakai baju kaftan kan? eheheheheh

-Tapi ni x... Makin kecik, makin ketat plak baju tuh.... Memang laa da slim.... Tapi pikirlaaaa skit tok.... Ooooo, lupa plak... KAwan2 aku kata, ni teknik photoshop... Gambar akan diedit and bukan badan dorg pun.... Ha, ni lagik satu masalah... Yang nak biarkan diri tuh digunakan oleh sesetengah pihak, kenapa? Macam kes Memey and Norman laa.. Nak ditaja punya pasal, sanggup pakai baju pengantin yang ntah2 ape tah.....

-Pendek kata, janganlah biarkan diri kita dimanipulasi orang lain.... Kita masih ada mulut untuk say NO!!!!! Jangan jadik cam kerbau, yang ikut ja bila ditarik ke sana sini.... Betul x????

No comments: