Blogger Templates

Followers

Tuesday, October 11, 2011

Umur pencen 60tahun

-Tak dapat nak bayangkan kalau opis dikelilingi dengan staff umur 59-60 tahun.... Aduh, mmg jadik huru hara kot....

-Mana nak kejar deadline, mesti kecoh dengar rungutan sakit tulang belakang, sakit kepala, lenguh kaki, bla bla bla....

-Aku? Aku KOMPOM akan pencen by 55tahun... Jaga cucu bawak dorang ke playground lagik bagus.... Tunggu Auni and Auji ja tiap bulan 'sedekahkan' aku duit selain menerima gaji pencen masuk kat akaun aku tiap bulan.... Gi holiday, gi surau, dok rumah layan astro lagik baik.. (ntah time tuh aku masih idup atau da ermmmmm wallahualam......)

-Tapi pendek kata, by hook or by crook, umur 55tahun aku mesti pencen!!!!


p/s: aku sendiri xdpt nak bayangkan diri aku umur 60 tahun masih ngadap PC, kol orang, attend meeting, urus jamuan raya utk opis, jaga pameran, kerja kat dataran time merdeka, angkat buku and sorong troli, bla3.... ehehehehe
***kredit to Bro Rais for picture...

No comments: