Blogger Templates

Followers

Tuesday, October 11, 2011

Hari yang agak bz..

-11 Oktober 2011, kira hari agak sibuk.... Tu laa kalau korang perasan, x banyak entri aku untuk hari ini... Pagi tadik smpi lewat skit, 7.47am baru punch.... Terus bukak PC and baca bajet 2012....

-Then stop kejap, amik kotak and kemas brg2 yang x perlu.... Dinding2 da bersih... Semua gmbr aku da bukak and masukkan dlm fail....

-Jam 9.30am, Puan M suruh ganti Yaya gi mesyuarat tingkat 15... Haiya, EL x bgtau... kelam kabut aku masuk meeting.. Yelah, kalau meeting da start, and aku kerkedek2 masuk bilik mesyuarat, malu ooooooooooooo!

-Pelik, baru perasan pegawai s41 xda hari ini.. Just me, Dzul and Soon.... Lain2 mana? huhuhuhu.....

-Balik meeting, turun jap ke Maybank masukkan duit syiling simpanan aku....

-Ni curi masa kejap update blog.... Yelah, jam 1.22ptg, rehatkan mata dulu... ngeh ngeh ngeh.....


Apa pun yang terjadik, SENYUM ja la labu......!!!!!

No comments: