Blogger Templates

Followers

Thursday, October 6, 2011

Its my blog maaaa....!

-Few days ago, kawan aku 'sound' aku pasal blog aku neh.... Perbualan kitorang ala2 cmnie...

a : ijang, aku ada tengok blog ko... best laaa... just sampai masak2 pun ko nak post....

me : masak2? yg aku masak ke?

a : a'ah la... xpayah laaa ko nak taruk gmbr2 cmtuh...

me : aik, aku bukan taruk gmbr org telanjang bulat... gambar makanan ja... kan itu blog aku.. so, apa aku masak aku taruklaa...

a : yalah, tapi mcm x sesuai laaa...

me : ???????????????? -Hmmm da nama blog aku, suka ati aku laaa nak post gmbr apa pun... penting, aku x taruk gmbr bogel dlm blog nie... takat 18sx tuh pun gmbr bukannya gmbr aku... gmbr artis atau sesuatu cerita yg aku nak share dgn kawan2 aku....

-agak2 kalau x suka gmbr2 masakan aku, please remove aku ja.. ha, ni terbaru aku update pasal aku masak ikan terubuk and ayam goreng... aku x kisahlaa si a tuh suka atau x... and actually smpi skrg aku pikir2 apa yg dia x suka aku upload gmbr masakan aku... aku bukannya anak chef wan... aku bukan reti masak pun.. baru nak belajar2 dari majalah RASA... salah ke???

No comments: