Blogger Templates

Followers

Thursday, October 6, 2011

Finally, thank u Ayah!!!!

-FINALLY, i got my own rack to put all my novels.....!!!!

-Yelah, selama ni taruk dalam bilik and x teratur, then yesterday, barulah aku dapat susun novel2 aku dengan cantek...

-Actually rak ni da lama beli da kat IKEA, but drill xda plus mizi asek outstesen.. So, two days ago pas dapat kebenanara balik awal pasal pelancaran buku, mizi ada time gak drill dinding....

-And yesterday, dia urus plak urusan lekat papan2 tuh kat dinding... And taraaaa.... Ni laa hasilnya... Ok, ok.. Papan kat bawah tuh mmg senget skit.. Xkisahlaaa.. Asal benda ni da ada, aku sangat puas hati!!! Thank you AYah!!!


Koleksi novel aku.. Masih baru, xda kesan lipat apataha lagik remuk@koyak, and still bau kedai.... Im proud ada koleksi ni.... Semua dari PTS Publishing....

Untuk rak atas, aku gelar special rak sebab aku himpunkan koleksi novel written by Ain Maisarah... Rasanya semua koleksi dia aku da ada, kecuali xbisa memilihmu (sbb aku mmg xnak beli itu)...
ni laa ain maisarah... umur kami sama... lahir tahun 1982.. most of her fans budak2, tp aku yg da tua ni pun ikut minat sama kat dia.... ngeh ngeh ngeh...

No comments: