Blogger Templates

Followers

Thursday, October 6, 2011

Aku sedang dan nak baca.............

-Aku bukan kaki baca sebelum ni... Just majalah2 hiburan yang xda dtgkan aa2 faedah kecuali tengok artis2 wanita berpakaian cekci and menambahkan dosa aku....

-Syukur now aku da berminat baca novel.. Even its a teen novel, tp bagi aku lebih berfaedah laaaa kiranya daripada majalah mangga, timun, tomato, labu segala2nya....

-Well, just nak share, skrg nie aku tengah baca...............:


aku dia dan drama queen... aku da abis baca aku dia dan coklat, aku dia dan gosip and skrg ni drama queen plak..... not bad.....


and next after novel di atas, aku akan baca..........

aku mahu saiz XL.... baru dapat sbb beli online dari kedai pink ain maisarah... siap dapat tandatangan lagi.... wooohhooooo... and after aku mahu saiz XL, aku mahu lawan hantu will be my next destination.... xsbr nak baca more stories about kumpulan wannababes...
ooo, and yes, FINALLY AKU DA BELI BUKU NI!!!!!! just boleh beli kat popular yang terpilih... aku gi popular leisure mall cheras kemarin petang, kat situ xamik stok... seller tuh kol popular ampang and popular wangsa maju, masing2 stok just ada less than 10 jer.. dia suggest gi popular at bgnn rubber lee kalau nak selamat sbb kat sana stok masih byk.. dlm 70++... so, time lunch tadik, aku ajak mizi gi sana, and yeah, dis book da selamat berada dalam genggaman aku!!!!

No comments: