Blogger Templates

Followers

Monday, October 24, 2011

Apa kes MIera Liyana?????

"Galak si Miera Liyana"?.... Sapa sebenarnya minah nie? Aku tau pelakon... Aku pernah tengok 1 jerr lakonan dia, alamak, yang kat astro ria dulu dengan Elyana tuh.. Dia jadik adik Elyana and mangsa buli..... lupa laaa plak tajuk drama tuh....

-Lain2 aku xpenah lagik da tengok dia berlakon selain dgn Elyana tuh..... So, aku assumed dia berlakon ala2 lembik jerr based on watak dia dalam astro ria yg aku tgk tuh..... (tgh geram ni aku lupa tajuk....) isy.......

-Boleh tahan gak posing dia sbnrnya.... Berlakon x laaa seberapa.... Filem ntah pernah berlakon ke x..... Ke ni antara strategi utama untuk menarik director di luar sana untuk mengambil dia berlakon filem seterusnya bg dia watak utama??? Oooooo TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-But before dis lagik mmg dia dah pernah cipta kontroversi pun..... Nak tau apa dia? Meh skroll bawah..................


...


...


...


...


...


...


-Nah, amik ko...... Memang seksi melampau! Tak padan dengan umur baru tahap SPM.... Alasan? Tak sempat nak test baju ni..... MAin rembat jerr dari designer..... (wah, alasan mmg 'logic' sangat!).....

-Tapi melampau2 dia pun, ni lagik melampau.... Dia bercouple dengan aktor yang kira hot di Mesia nie.... NAk tau sapa? meh skroll.....

...


...


...


...


...


-Taraaaa.. Its Shah Jaszle!!!!!!! Nasiblaaa its not FAhrin Ahmad... (Fahrin pun aku tau ada taste)....... Neway, to Meera and Shah, good luck laaa to both of you, yeah!!!!

No comments: