Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Paksa minum plain water....

-Seperti yang dah tau melalui facebook aku and also teman2 yang quite rapat dgn aku, mesti da maklum aku skrg ni dalam proses mendidik diri supaya minum air masak yang secukupnya.... Alasan? Tu pun nak tanya lagi ke tambi? OF coz untuk KESIHATAN laaaa dei!!!!
-Aku at least kene minum 3liter setiap hari... Wah, cmtuh, kene teguk and abiskan 2botol besar 1500ml tuh....
-Skrg ni aku kat opis.... And baru jam 9.40am... Air kat 1st bottle aku ni baru separuh.... Aku kene abiskan sebelum or by 12.00pm.... Mak ai....
-Aku rasa beranak lagik senang dari minum plain water nie.... Nak minum plain water ni trasa cm nak sumbat cacing jerrr ke dalam anak tekak..... Waduh, mebi its my 1st day, so tekak my dalam shock condition menerima kehadiran air putih secara mendadak......
-Xpela.. Slow2 laaaa... Tapi yg penting, 1.5l ni kene abis jam 12pm ni... Klu x, aku berjanji akan ketuk ketampi 20x.... Cukuplaaa 20x.... Kang aku up plak 30x, then 40x, and seterusnya.... Deal???!

No comments: