Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 14, 2011

Kursus Kecemerlangan Pegawai



-Kursus???? Arrrrgghhhhh!!!!!

-Kursus during weekend? AAAARRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

-Adus, baru nak hepi2 kat opis, tetibe dapat surat dari Hazim yang comel tang kursus kat hotel de palma ampang.... 23-25Sept ni, tp yg menjadi masalahnya weekend! Napa weekend? Time tuh Hazlinayati kawen.... Baru plan nak gi..... NYAMPAH!!! NYAMPAH!!! NYAMPAH!!!!

-Lagi nyampah bila teringat xdpt nak spend time with Auni and Auji next week....

-Kursus tu as usual start 8.30pg til 10.30mlm... Aku ingat nak ulang-alik laaa dari Ampang ke Putrajaya.... Lagipun weekend, pagi2 tuh sure xkan jem.... Kuar rumah jam 7.30pg pun boleh kot.....


-Masalah utama aku, paling lama aku bley bertahan just 10minit!!!! After 10minit mendengar benda2 yang bukan minat aku, aku pasti akan ngantuk....

-Mula2 kepala aku akan start rasa pelik.. Pening2.... Lama2 mata aku nak tutup... Kalau tahan, otomatik mata aku jadik juling.... Utk ngelakkan keadaan teruk ni berterusan, aku tau 1 cara jer... Izinkan aku lelap utk 2minit....

-Tapi aku tau kursus ni semua big bos gi.... Xkan plak nak tidur depan dorg,kan???? Buruknya perangai!!!
-Arrrgghhhhh, tensennya.. Tensennya..... Bila terbayang kursus tuh pun aku da start nguap2 cam Sleepy dari Snow White nie.....


"Ya Allah, kuatkanlah imanku untuk mendengar ilmu dalam kursus ini..... Kuatkanlah imanku agar tidak TERLALU merindui anak-anakku.... Kuatkanlah imanku agar aku tak tertidur sepanjang kelas.... Kuatkanlah imanku agar aku tidak merindui suamiku (ermmmm errkk?)..." ok enuf... enuf.....

Amin.....

No comments: