Blogger Templates

Followers

Wednesday, September 14, 2011

MODE - Nak masak sup ekor!!

-Gelarlah aku ni ngada-ngada, tp yes, aku sekarang dalam mood nak memasak.. Asek nak masak jerrr....

-Abis tiap malam aku belek majalah RASA carik makanan utk aku cuba.... Tapi so far yang aku teringin nak masak skrg ni just sup ekor....

-Kenapa sup ekor? Sebab dulu-dulu time masih bercintan dgn Big Bos and masih xda anak, kitorg selalu makan kat kedai.. And sup ekor laa menu wajib yang slalu kitorg order.....

-So, its time for me to belajar sup ekor seems da xda masa nak kuar tapau beli makanan.....

-Cuma nak buat sup ekor yang ada rasa masam-masam skit tuh aku x reti.... Masukkan tomato ke, atau masukkan air asam ke atau masukkan asam gelugor????? Ha, bab tuh yang aku kompius.....



-Ekor lembu aku da beli semalam kat pasar malam presint 2..... Petang ni pas balik dari opis aku nak try buat.... Siap kentang and sader... Nyam nyam..

-Cuma lately ni sejak nak sambut Hari Malaysia 16Sept (jumaat ni), Mizi da slalu balik lewat malam.... Pergi jam 6pg, balik umah jam 1pg.... Kesian Auni and Auji... Pergi xsempat jumpa ayah dorang, malam pun xsempat jumpa ayah dorang.....

-Kdg2 trasa geram gak kerja cm Mizi ni... Life mcm xda keluarga....

No comments: