Blogger Templates

Followers

Sunday, August 14, 2011

Miserable Caramel Pudding....

18SG!!!! Sape yang cepat rasa nak muntah+mudah sensitif atau mudah rasa emosi, sila abaikan entri ini....!

-13 Ogos 2011, aku terasa nak try buat puding karamel sendiri... Yelah, asyik beli ja, rm2 per slice, i think its better for me to make it by my own....
-Bahan2 mmg simple ja... Telur, gula pasir, susu cair, esen vanila....
After da masak... Aku tak reti nak tgk whether da masak ke belum... Nasib Bik Aida bgtau aku da masak ke belum.......

BUT.... Aku pindahkan puding tuh time2 masih panaske pinggan, so, inilah rupanya yg sebenar.......... Da ready?



Betul da ready???



Makesure korang betul2 da sedia nie...



Kuatkan semangat yek.....


Ready!!!!



1...



2...



3....



Jangan gelakkan aku tau!


Yang penting jangan perli2 aku.....



And jangan umpat aku....



Ok, ok.. Nah...


Huhuhu, geli x? wakakakakaakakka!

2 comments:

cikpuannini said...

rasa dia mcm mane jang?? salah sukatan kot..

iJaNg said...

rasa sedap.. bg aku da ngam da.. ni buku RaSA yg aku tgk resepi tuh....