Blogger Templates

Followers

Thursday, June 23, 2011

Cakes, anyone???






-Heheheh, ni post aku ni saja sebab aku suka design kek2 orang ni... Ni pun di'introduced' by my friend, Sarra... Beria2 Sarra cakap,"Jang, Azza, better korang tgk blog kawan aku ni.. Dia buat cake.. Memang lawa sgt"... (bukan atas dasar prmosi yek.. Aku xda share pun dengan pembuat cake ni)

-First aku ingat ala, cake gitu-gitu laa.. Skali tgk, mmg terpegun hasil kerja Pearl ni...

-Sekarang ni pun aku dok pening nak pikir design kek camner aku nak untuk birthday Auni and Auji next year.. Nasib boley sambut serentak... Sorang 11 Feb, and sorang lagik 14 Feb.... No need buat party 2x setahun... hik hik hik.....

-Konon nak amik theme Angry Birds, but aku pun nak theme Zoo gak.. But nafsu pun teringat2 baik theme Baby.... Kadang2 teringat2 Princess2 Disney tuh.... Adoi, sakit kepala pikir benda ni.. LEbih sakit dari buat kerja... Ahahahahaha....

-Kalau Nak tgk more pics of cake buatan Pearl, just taip Pearl Cake Couture kat Facebook atau click kat bawah ni,

**http://pearlcakesevents.blogspot.com/

No comments: